flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи із зверненнями громадян за 2014 рік

 

 Аналіз

 

стану організації роботи із зверненнями громадян до

Пирятинського районного суду за   2014  рік
 
     Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Відповідно до вимог діючого законодавства Пирятинський районний суд провів належну роботу, направлену на усунення причин і умов, що обумовлюють надходження заяв та скарг.
Звернення громадян, що надходили до суду у попередні роки, реєструвалися в журналі реєстрації звернень громадян, матеріали підшивалися уокремі провадження відповідно до номеру реєстрації у журналі. По кожному провадженню ведеться картка реєстрації. Про результати розгляду звернення заявник повідомляється особисто. Розгляд заяв та скарг, що надходять до суду,  здійснюється головою суду або керівником апарату. Головою суду здійснюється безпосередній контроль за своєчасністю розгляду звернень громадян.
Розгляд звернень громадян, у разі їх надходження, здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян»,  Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у органах державної влади і місцевого самоврядування.
         Протягом  2014 року до Пирятинського районного суду   звернення  і скарги громадян та юридичних осіб  не надходили.           Працівники апарату суду надавали пояснення  ТУ ДСА України в Полтавській області  з приводу 2-х скарг.
           З метою неупередженого ставлення суддів до судових справ у суді змінено організацію прийому громадян, який здійснюється  помічником голови суду, помічником заступника голови суду та помічниками суддів. Крім того,  особистий прийом громадян з питань роботи суду проводиться головою суду та керівником апарату суду. Прийом громадян здійснюється згідно графіка, затвердженого головою суду.
У   2014  році  головою суду, помічником голови суду, помічником заступника голови суду  та помічниками суддів на особистому прийомі було прийнято 258 громадян  з питань роз'яснення діючого законодавства.
Графік прийому громадян знаходиться у доступному місці. Для зручності громадян, що звертаються до суду, у приймальні є зразки різних заяв,  працівниками суду ведуться журнали прийому громадян.
Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян»,  «Про статус народного депутата» за вказаний період виявлено не було.
З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, поновлення порушених конституційних прав та запобігання таким порушенням надалі, Пирятинським судом вживається ряд заходів. Зокрема, зусилля працівників апарату суду спрямовані на проведення організаційних заходів щодо систематичного вивчення стану роботи з розгляду звернень громадян.
На оперативних нарадах з працівниками суду постійно наголошується на підтриманні належного рівня роботи суду з метою запобігання надходженню обґрунтованих заяв та скарг.