flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 року

Аналіз
стану організації роботи із зверненнями громадян до
Пирятинського районного суду за  І півріччя 2012року
 
Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Відповідно до вимог діючого законодавства Пирятинський районний суд провів належну роботу, направлену на усунення причин і умов, що обумовлюють надходження заяв та скарг.
Звернення громадян, що надійшли до суду, реєструються в журналі реєстрації звернень громадян, матеріали підшиваються уокремі провадження відповідно до номеру реєстрації у журналі. По кожному провадженню ведеться картка реєстрації. Про результати розгляду звернення заявник повідомляється особисто. Розгляд заяв та скарг, що надходять до суду,  здійснюється головою суду та суддями. Головою суду здійснюється безпосередній контроль за своєчасністю розгляду звернень громадян.
Розгляд звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у органах державної влади і місцевого самоврядування.
Протягом І півріччя 2012 року до Пирятинського районного суду надійшло 4 звернення  від 3 громадян та 1 від юридичної особи.
Звернення, що надходять до суду, як правило, розглядаються у строки, установлені Законом України «Про звернення громадян».
З 4-х  звернень :1 розглянуто в строк до 5 днів,  3 – у  строк  до 15 днів включно.
Станом на 27.06.2012 року всі звернення розглянуті,  нерозглянутихзвернень  немає.
 До суду всі 4 звернення  надійшли безпосередньо від заявників, з них 1 заява подана з приводу ненарахування державної соціальної допомоги багатодітній сім’ї, а 3 скарги стосуються процесуальних дій судді при розгляді конкретних  справ.  З  3-х скарг на  неправомірні, на думку заявників,  дії судді, 2  не знайшли свого підтвердження, а 1 скарга, що надійшла від юридичної особи з приводу безпідставного недопущення до участі у справі її представника, визнана обґрунтованою.  На навчанні суддями додатково вивчено законодавство, що регулює форму довіреності.
Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, ветеранів війни і праці  не надходило.
Кількість звернень, що надійшли до суду у звітному періоді залишилась на рівні І півріччя 2011 року, коли до суду надійшло також 4 звернення.
З метою неупередженого ставлення суддів до судових справ у суді змінено організацію прийому громадян, який здійснюється  помічником голови суду, помічником заступника голови суду та помічниками суддів. Крім того, особистий прийом громадян у суді проводиться головою суду. Прийом громадян здійснюється згідно затвердженого головою суду графіка.
У  І півріччі 2012  року головою суду, помічником голови суду, помічником заступника голови суду та помічниками суддів на особистому прийомі було прийнято 146 громадян з питань роз'яснення діючого законодавства та інших питань, що стосуються організації роботи районного суду.
Графік прийому громадян знаходиться у доступному місці. Для зручності громадян, що звертаються до суду, у приймальні є зразки різних заяв,  працівниками суду ведуться журнали прийому громадян.
Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян», «Про статус народного депутата» за вказаний період виявлено не було.
З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, поновлення порушених конституційних прав та запобігання таким порушенням надалі, Пирятинським судом вживаються ряд заходів. Зокрема, зусилля працівників апарату суду спрямовані на проведення організаційних заходів щодо систематичного вивчення стану роботи з розгляду звернень громадян.
Забезпечено належний облік скарг і заяв, що надходять до суду та контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян. Вживаються заходи щодо недопущення порушень суддями вимог чинного законодавства і присяги судді та підвищення рівня правосуддя.
На оперативних нарадах з працівниками суду постійно наголошується на підтриманні належного рівня роботи суду з метою запобігання надходження обґрунтованих заяв та скарг.
З метою покращення та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та їх особистого прийому проводиться ретельна перевірка усіх звернень громадян, у яких йдеться про недоліки у роботі суду, оскаржуються дії його посадових осіб, невідкладно вживаються заходи щодо посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб згідно із Законом України "Про звернення громадян" за належну організацію роботи зі зверненнями громадян та результати вирішення порушених у них питань.