Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця – секретаря канцелярії суду
Пирятинський районний суд Полтавської області
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
на заміщення вакантної посади державного службовця –
секретаря канцелярії суду.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, освіта – вища юридична за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста, без вимог до стажу роботи, володіння державною мовою.
Документи (заява, особова картка форми П-2 ДС з автобіографією, дві фотокартки 4х6 см, копії документів про освіту, декларація про доходи за 2013 рік, копія паспорту) подавати протягом 30-ти календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: м. Пирятин, вул. Радянська 17.
Додаткова інформація надається за телефоном 2-23-16 або під час особистого прийому в приміщенні суду щоденно з 9 до 12 години, крім суботи та неділі.