flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про канцелярію

01 листопада 2017, 09:47

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом в. о. керівника апарату

Пирятинського районного суду

Полтавської області

від «21» жовтня 2010р. № 3 –оа

 ПОЛОЖЕННЯ

ПРО КАНЦЕЛЯРІЮ ПИРЯТИНСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

1.Загальні положення

1.1. Канцелярія Пирятинського районного суду Полтавської області (далі - суд) є структурним підрозділом апарату Пирятинського районного суду та підпорядковується його керівнику.

1.2. Канцелярія в своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Цивільним процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України та іншими кодексами України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів та державної служби, цим Положенням.

1.3. Зміни і доповнення до Положення можуть бути внесені керівником апарату суду.

2. Структура канцелярії

2.1. Структура і штатна чисельність канцелярії (як і всього апарату) суду за погодженням з головою суду затверджуються територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Полтавській області.

2.2. Обов'язки працівників канцелярії визначені їх посадовими інструкціями, затвердженими наказом керівника апарату суду.

2.3. До складу канцелярії входять завідувач канцелярії, секретарі суду, оператор комп'ютерного набору, секретарі судових засідань.

2.4. Канцелярію очолює завідувач канцелярією, призначений на посаду наказом керівника апарату суду. Інші працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посад наказом керівника апарату суду.

3. Завдання і функції канцелярії

3.1Дотримання загальних правил ведення судового діловодства в суді та порядку роботи з документами з моменту їх надходження чи створення в суді до відправлення або передавання в архів, звернення до виконання судових рішень.

3.2. Щоденне протягом робочого часу приймання, реєстрація та передавання під підпис судових справ і вхідної кореспонденції за призначенням працівникам апарату суду, відповідно до обов'язків, та суддям.

3.3. Здійснення обліку і зберігання виконаних документів.

3.4. Реєстрація та облік судових справ і матеріалів.

3.5. Реєстрація та облік звернень громадян.

3.6. Контроль за дотриманням порядку формуванням судових справ, визначеного чинним законодавством.

3.7. Робота з позовними заявами, заявами наказного та окремого провадження у цивільних справах, з адміністративними позовами залишеними без руху.

3.8. Робота з позовними заявами, заявами окремого провадження, з адміністративними позовами, у відкритті провадження позивачеві відмовлено.

3.9. Приймання й облік апеляцій, апеляційних скарг, касаційних скарг та касаційних подань на судові рішення. Направлення судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.

3.10. Звернення до виконання судових рішень.

3.11. Приймання, облік і зберігання речових доказів та особистих документів у судових справах.

3.12. Дотримання порядку видачі для ознайомлення судових справ і копій документів.

3.13. Виготовлення та подання до відповідних інстанцій статистичної звітності суду.

3.14. Контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, підготовка відповідних пропозицій з удосконалення цієї роботи.

3.15. Подання керівнику апарату суду пропозицій щодо складання номенклатури справ суду. їх узагальнення.

3.16. Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

3.17. Належне здійснення прийому громадян працівниками відділу.

3.18. Ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.

3.19. Ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

3.20. Виконання доручень керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії.

3.21. Забезпечення своєчасного надходження позовних заяв та іншої кореспонденції до суддів.

3.22. Забезпечення ведення контрольних журналів суддів.

3.23. Забезпечення внесення до обліково-статистичних карток інформації та оформлення обкладинок судових справ.

3.24. За дорученням керівника апарату розгляд звернень та підготовка відповідей на них.

3.25. За дорученням керівника апарату суду здійснення контролю за виконанням окремих розділів плану роботи суду.

3.26. Заповнення статистичних карток на підсудного (обвинуваченого) за допомогою техніко-технологічних засобів.

3.27. Заповнення карток обліку сум матеріальної і моральної шкоди, завданих злочином.

3.28. Організація складання та обробки статистичних звітів про роботу суду за допомогою техніко-технологічних засобів.

3.29. Забезпечення своєчасного подання всіх форм звітів територіальному управлінню Державної судової адміністрації в Полтавській області та територіальному управлінню статистики Держкомстату за своїм місцезнаходженням.

3.30. Ведення архівної справи, підготовка й оформлення судових справ та документів діяльності суду згідно з номенклатурою справ суду для зберігання в архіві суду, забезпечення збереження архівних справ.

3.31. Підготовка та передача до архіву суду судових справ за минулі роки провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.

3.32. Здійснення контролю за систематизацією, розміщенням та обліком справ які здані до архіву, виконання цієї роботи.

3.33. Підготовка зведених описів справ постійного і тимчасового термінів зберігання, актів для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також участь у роботі з експертизи цінності архівних документів.

3.34. Приєднання до судових справ, які зберігаються в архіві суду, документів що підтверджують виконання судових рішень.

3.35. Підготовка необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.

3.36. Підготовка необхідних даних та складання відповідних звітів щодо роботи архіву.

3.37 Розробка заходів, спрямованих на вдосконалення діловодства, організацію роботи з документального забезпечення діяльності суду.

4. Права

4.1. Одержувати від посадових осіб необхідну інформацію з питань, віднесених до компетенції канцелярії.

4.2. В межах компетенції канцелярії вивчати документи, інші матеріали, що стосуються роботи суду та надавати відповідні пропозиції та рекомендації.

4.3. Вносити пропозиції керівнику апарату суду для обговорення найбільш важливіших питань організації роботи канцелярії на нарадах суду.

4.4. Вносити пропозиції керівнику апарату суду щодо покращення умов, удосконалення форм і методів роботи канцелярії суду, забезпечення належної взаємодії з працівниками апарату суду, а також щодо покращення роботи суду в цілому.

4.5. Отримувати від працівників апарату суду необхідну інформацію для виконання своїх завдань та обов'язків.

4.6. Давати вказівки іншим працівникам апарату суду з питань, що відносяться до компетенції канцелярії і випливають із функцій, що перераховані в дійсному Положенні.

4.7. Вимагати й одержувати від інших працівників апарату суду матеріали, необхідні для здійснення діяльності канцелярії.

4.8. Вимагати надання інформації про виконання документів, доручень і рішень.

4.9. Повертати виконавцям документи і вимагати їхньої доробки у випадку порушення правил діловодства.

4.10. Давати роз'яснення і рекомендації з питань, що входять у компетенцію канцелярії.

5. Відповідальність канцелярії

5.1. Відповідальність за належне і своєчасне виконання функцій, передбачених дійсним положенням.

5.2. На старшого секретаря суду покладається персональна відповідальність за:

5.2.1. Організацію діяльності канцелярії по виконанню покладених на неї задач і функцій.

5.2.2. Організацію оперативної і якісної підготовки і оформлення документів, ведення діловодства згідно з діючими правилами й інструкціями.

5.2.3. Збереженість прийнятих у роботу документів.

5.2.4. Дотримання співробітниками канцелярії трудової дисципліни.

5.2.5. Забезпечення збереженості майна, що знаходиться в канцелярії.

5.2.6. Вносити пропозиції керівнику апарату суду про переміщення працівників канцелярії, їх заохочення за успішну роботу, а також пропозиції про накладення дисциплінарних стягнень на працівників, що порушують трудову дисципліну.

5.3. Відповідальність співробітників канцелярії встановляться їхніми посадовими інструкціями.

6. Заключні положення

6.1. При виявленні невідповідності якого-небудь пункту Положення реальному стану справ у канцелярії завідувачем канцелярії суду, співробітником канцелярії або іншою особою необхідно звернутися до відповідального за ведення кадрової роботи в суді із заявкою на внесення змін і доповнень у Положення.

6.2. Внесена пропозиція розглядається , відповідальним за ведення кадрової роботи в суді

протягом одного місяця від дня подачі заявки.

За результатами розгляду виноситься рішення:

  • прийняти зміни чи доповнення,
  • відправити на доопрацювання (із зазначенням терміну доопрацювання і виконавця),
  • відмовити у прийнятті внесеної пропозиції (у цьому випадку заявнику надсилається обґрунтована відмова в письмовому вигляді).

6.3. Внесення змін і доповнень у Положення затверджується керівником апарату суду.

6.4. Для виконання функцій і реалізації прав, передбачених дійсним Положенням, канцелярія взаємодіє з іншими працівниками апарату суду.